• ספטמבר

    15

    2016
  • 1984
  • 0
תכנון מודירני וחדשני

תכנון מודירני וחדשני

בשנים האחרונות עולם העיצוב והאדריכלות עושה שימוש רב בעיצוב המודרני. העיצוב המודרני מתאפיין בשקט ובשלווה דווקא בעולם בו הרעש מסביבנו קיים כל הזמן, מה שגורם לרבים לשאוף לקצת רוגע. לעיצוב המודרני יש כמה עקרונות:

הגדלת החלל

תחושת המרחב והחופש משמעותית מאוד בעיצוב המודרני ומושם דגש רב עליה. את המרחב יוצרים על ידי ביטול מחיצות ויצירת חללים גדולים ורציפים כך לדוגמא ניתן לראות את הסלון והמטבח כחלל אחד גדול מה שבעבר היה שני חדרים שונים, ויחד עם פתח גדול בסלון שמוביל לחצר מתקבלת זרימה ופתיחות נעימים ומשוחררים.

צבעים

כחלק מהרצון ליצור מעט שקט דווקא בעולם צבעוני ורועש כל כך, העיצוב המודרני מתאפיין בצבעוניות רגועה ואחידה. הצבעים הטבעיים והשולטים הם אפור, שחור ולבן ושבירת הצבע האחיד מתבצעת עם אלמנט יחיד או אביזרים שונים. כך לדוגמא ניתן לראות בית עם צבעים מינימליסטיים בסלון אך עם ספה בצבע מסוים מה שמספק עניין וטאץ' אישי של בעלי הבית. צבעים מודרניים הינם: לבן, כסף, מוקה, שמנת, כתום, ירוק בהיר, שנהב, דובדבן, גווני אפור וכחול.

התאורה

העיצוב המודרני עושה שימוש בתאורה טובה ואיכותית, כאשר נורות שניתן לשנות את עוצמת האור שלהן נפוצות בעיצוב זה. יחד עם זאת גופי התאורה מאופיינים בקווים ישרים, ולמיקום התאורה יש משמעות בקביעת האווירה והפיזור של האור מה שיכול לתרום להפרדה או חיבור בין חללים.

המטבח

מטבח הבית צריך להיות עם עיצוב יעיל ונקי. הוא פתוח וצריך להיות עם תאורה טובה אך לא חזקה מידי בעיקר אם יש בו שולחן אוכל שעושים בו שימוש. עיצוב מודרני במטבח חייב לתת דגש על פונקציונאליות, כך שחשוב לוודא שיש די שטח אחסון במגירות ומשטחי העבודה רחבים ונוחים.

עיצוב מודרני הוא עיצוב עם נגיעה אישית, אך חייבים לערב בו איש מקצוע, אדריכל או מעצב. עם ראייה עיצובית כוללת ושימוש באלמנטים פשוטים ואפילו לא יקרים, ניתן לעצב את הבית בצורה מודרנית וחדשנית וניתן לקבל את המראה הרצוי לנו.

צרו איתנו קשר ונשמח לייעץ לכם ולסייע לכם לתכנן את הבית בצורה נכונה ולהגשים את החלומות שלכם!

השאר תגובה

התגובה שלך תפורסם תוך 24 שעות.

בטל תגובה
© כל הזכויות שמורות לאתר בוניאן, Powered By Sanapix