• ספטמבר

    25

    2016
  • 1822
  • 0
שיפוץ מבנה קיים, איך ניגשים לעניין?

שיפוץ מבנה קיים, איך ניגשים לעניין?

שיפוץ בבית יכול להגיע בגלל בעיה כלשהיא שמצריכה עבודה עליה מה שגורם לנו להחליט לנצל את המצב ולעשות שינויים שכבר שנים אנחנו מדברים עליהם, ויכול להיות בלי בעיה מוגדרת כרגע אלא רק בגלל צורך בשינוי כלשהוא. בין כך ובין כך מדובר על הוצאה לא מבוטלת בדרך כלל ויש כמה דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת.

קחו אדריכל!

לפני הכול אתם צריכים לזכור שמה שנראה לכם הוא לא מה שבהכרח נכון, וזוג עיניים מקצועיות אף פעם לא יזיק. גם אם מדובר על הוצאה נוספת כדאי לכם לשכור את שירותיו של אדריכל, שסביר להניח שיחסוך לכם לא מעט כסף עם הטיפים שלו. עם אדריכל (או מעצב) תוכלו לשרטט את מה שבראשכם ולהעביר לקבלן השיפוצים, והיא יעשה לכם סדר בראש בכל מה שאפשרי או לא אפשרי, ומה יהיו עלויות השיפוץ.

לא תמיד חייבים לשבור!

החלטתם לשפץ את הבית? רוצים לשנות את מראהו? קחו בחשבון שלא תמיד חייבים לשבור קירות ולשנות את המבנה הפנימי שלו. מספיק שתחליפו את הכלים הסניטריים בשירותים או תחליפו את ארונות המטבח, וכבר הבית יקבל מראה אחר לגמרי.

תשלום.

בכל הקשור לתשלום על שיפוץ, כדאי להתייחס אליו ממש כמו אל בנייה ולהכין חוזה מסודר, חוזה שיכלול את כל הסיכומים בין שני הצדדים ויבטל אי אלו אי הבנות בהמשך. בנוסף, מומלץ לשלם על כל שלב בעבודה ולא לשלם בלי שבוצע משהו, וניתן להוסיף לחוזה גם קנס יומי על איחורים בעבודה.

תהיו חלק מהתהליך!

אם אתם רוצים שהכול יעבור בשלום, ואם אתם רוצים שכל מה שסוכם אכן יתבצע אתם חייבים להיות חלק מהתהליך. קבלן שיפוצים שרואה את בעל הבית בביקורים תכופים לוקח את העבודה שלו יותר ברצינות ולא נוטה לחפף. הגיעו לביקורים, תראו התעניינות, תשאלו שאלות ותדרשו את מה שמגיע לכם כי זה הבית שלכם וזה הכסף שלכם.

אם אתם מחפשים חברה אמינה שתשפץ לכם את הבית ברמה הגבוהה ביותר, חברת "בוניאן" היא החברה בשבילכם. צרו קשר עכשיו ונשמח לענות לכם על כל שאלה!

השאר תגובה

התגובה שלך תפורסם תוך 24 שעות.

בטל תגובה
© כל הזכויות שמורות לאתר בוניאן, Powered By Sanapix